طریقه نصب کفپوش پی وی سی
نوشته شده توسط : علیرضا تقوی

PVC ، نوعی وینیل ، یک گزینه عالی برای کفپوش برای کسانی است که ظاهری زیبا و بادوام و مقرون به صرفه دارند. کفپوش پی وی سی در برابر آب نیز مقاوم است ، و این انتخاب واضحی برای هر اتاقی است که از وان آبگرم ، استخر یا گاراژ جابجا می شود. کفپوش پی وی سی معمولاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری طولانی سالها ادامه خواهد داشت. از همه بهتر ، بیشتر PVC چسب است که امکان نصب یک نفره و آماده سازی کف زیرین را بسیار کم است.

اندازه گیری نوار ساخت و ساز در کف چوبی
نحوه نصب کفپوش پی وی سی
اعتبار تصویر: andreygonchar / iStock / GettyImages
ویدیوی روز

آماده شدن برای نصب کفپوش pvc تمام کفپوشهای پلی وینیل دارای شرایط اولیه آماده سازی یکسان هستند. قبل از شروع ، باید محل نصب را با دقت جارو کنید تا اطمینان حاصل شود که تمام آلودگی سست از بین رفته است. سپس ، زمین را با تمیز کننده خنثی کننده pH پاک کنید. یا می توانید این را بسازید یا آن را از اکثر فروشگاه های بزرگ جعبه خریداری کنید. بعد ، شما باید کف را خشک کنید. هنگام خشک شدن مراقب باشید که حوله تمیز باشد و هیچ زباله ای باقی نماند.

پس از تمیز و خشک شدن کف ، از صاف بودن محل اطمینان حاصل کنید. بهتر است از یک سطح استفاده کنید تا بتوانید مناطقی را که خیلی زیاد یا کم هستند علامت گذاری کنید. اگر قرار است کف با کاشی ساخته شود ، اطمینان از تراز بودن آن برای کاهش خطر رانش کاشی با گذشت زمان بسیار مهم است.

برای یکنواخت کردن کف ، ممکن است مجبور شوید از چرخ یا سنباده استفاده کنید. به شما این امکان را می دهد که مناطق مرتفع را صاف کنید. هنگامی که این قله ها را پایین آوردید ، آنها را با سطح خود دوباره بررسی کنید. پس از جارو کشیدن و پاک کردن کف مجدداً ، می توانید قسمتهای پایین کف را با ترکیبات خود ترازسازی پر کنید ، که می توانید آنها را از فروشگاه سخت افزار محلی خود خریداری کنید.

طبقه را آماده کنید
ایجاد مارک با گچ بهترین راه برای اطمینان از کار با یک سطح متعادل و یکنواخت است. با استفاده از گچ مرکز اتاق را مشخص کنید. خطوط مرکزی خود را از دیوارهای مخالف اندازه بگیرید تا وسط واقعی کف را پیدا کنید. برای ترسیم خطوط خود می توانید از رشته ای استفاده کنید که با گچ پوشانده شده است. رشته را به کف خود بکشید تا خطوط مستقیم ایجاد شود.

نصب کفپوش تخته وینیل
کف تخته وینیل بجای رول در قسمتهایی قرار می گیرد. از مرکز اتاق شروع کنید ، کف خود را بالا ببرید و هر قطعه را با احتیاط بگذارید. بعد از هر ردیف کفپوش کامل ، ممکن است بخواهید کف را دوباره اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که هنوز به درستی صف کشیده اید. این کار را تا زمانی که پوشش زیر کف را تمام کنید ادامه دهید.

نصب کف کاشی وینیل
دقیقاً مانند کف تخته ، کف کاشی وینیل را از وسط اتاق قرار دهید. قبل از اینکه کاشی ها را بچرخانید ، با استفاده از خط گچ خود به عنوان راهنما ، پشت هر قسمت را بردارید. قبل از بازگشت خطوط مرکزی را کاملاً از دیواری به دیواره دیگر بپوشانید تا فرآیند آن طرف خط تکرار شود.

برای اطلاعات بیشتر به کفپوش رولی بخریم یا پی وی سی مراجعه کنید.

در حالی که به صورت نواری کار می کنید ، اطمینان حاصل کنید که محکم در برابر یکدیگر قرار گرفته اند. اگر کاشی طرح دار دارید ، بهتر است قبل از برداشتن تکیه گاه کف ، کاشی های خود را ورق بزنید. با استفاده از چاقوی کمکی ، هر جایی را که به زمین متصل هستید ، مانند جزیره مرکزی ، سینک یا دوش ، برش دهید. فاصله کمی (تا 1/8 اینچ) از دیوار را حفظ کنید تا کاشی گسترش یابد.

ورق وینیل کف و بتن
هنگام قرار دادن زیرسازی کفپوش pvc ، اقدامات احتیاطی بیشتری را برای اطمینان از تمیز و خشک بودن کف کف انجام دهید. برای اطمینان از سطح یکسان ، هرگونه ترک را پر کنید و بسیار مراقب باشید که قبل از نصب رطوبت از بین برود. پس از انجام این کار ، می توانید مراحل مشابه را برای نصب هر نوع کف دیگر دنبال کنید. 

منبع





:: موضوعات مرتبط: کفپوش , ,
:: برچسب‌ها: نصب کفپوش , کفپوش , زیرسازی کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: